Monday, May 14, 2012

Selamat Tinggal Stiker P !


ASSALAMUALAIKUM
Salam angin sepoi sepoi bahasa dan salam penuh senyuman.

Actually nie entry lama tapi baru nak post. HAHA. 

Okayy, setelah berketar kepala lutut pergi test kereta dengan JPJ, selama dua tahun kena pakai stiker P dekat kereta bila nak drive dan walaupun bawak motor sekali aje lepas dapat lesen. Finally, the time arrived ! AKU DAH DAPAT LESEN BESAR . suka suka suka. 


 Gambar dekat lesen aku nie, aku guna gambar lama sebab haritu aku lupa nak bawak gambar baru. Pelik** muka tak pakai spec.  And one more thing, baru aku sedar, aku still guna alamat lama aku dekat johor. Nak buat camne , I/C aku guna alamat johor time dolu dolu.


Even aku dah lesen besar sekali pon, bukan aku berani nak drive. Sorry for myself. Setakat area shah alam boleh laaaa. Takpe,  satu hari nanti aku mesti boleh drive  dengan hebat punya tanpa mati enjin depan traffic light kalau bawak manual. *Sigh* 

Itu sahaja untuk kali nie, saje nak berkongsi kegembiraan dengan anda semua. SMILE

Wassalam

1 comment: