Monday, December 19, 2011

saya manusia biasa juga

Assalamualaikum wbt .

hello wahai blog kesayanganku . tuanmu ingin menyusun sepuluh jari memohon maaf kerana sudah lama membiarkan dirimu kesorangan . hee . sibuk sangat . okayy , alasan*** sebenarnya malas nak update even banyak story yang aku nak cerita .

tajuk entry aku main letak je** Entry harini aku buat special sebab aku nak bgtau kat korang bertapa happynya aku nak balik rumah untuk semester break . yelah dah lama tak balik .



sepatutnya tiket aku hari khamis , tetibe pulak lecture baru cakap bahawasanya hari khamis itu , ade event yang menglibatkan semua lecture. dengan semangat yang berkobar - kobar , aku bersama teman seperjuangan yang lain meredah hujan ( tapi naik kereta lah ) untuk pergi ke KB , nak tukar tiket . Alhamdulillah , urusan pertukaran berjalan dengan lancar even kena denda RM5 . hehe , murah je . aku ingat mahal sangat . ehem .

apa yang aku cuba sampaikan kat sini adalah walau kat mane sekalipun aku berada , rumah tetap dihati . NUMBER ONE !

lagipun , kalau tak balik rumah , nak balik mane pulak kan . rase heaven sangat bila dah sampai rumah , tidur atas katil sendiri , peluk bantak busuk , makan masakan emak . haiiiishhhhhh . pokoknya , best sangat .


So , negeri yang popular dengan pokok berlampu atau nama lainnya 'I-City' , tunggu lah kepulangan diriku iniiiiiiiiiiiiiiii


Sekian , wassalam .

1 comment: