Tuesday, March 22, 2011

couple at university ? what do youu think ?

Hye peeps, lame sudahh aku tak updated belog . SORRY . hugaaaarrrrghhh . busy sebentar plus campur dengan line tenet yang agak mencabar kesabaran aku . hesssshh . okayy , pepagi buta nie aku tertarik untuk menulis tentang satu artikel yang aku terbaca petang tadi . aku bace dalam NST Uitm edition . hanye budak budak uitm jep yang dapat menatang nie . HAHA .


haaa , nie keratan artikel ituuu . PINK cukuppp


campus relationship ? pada aku bende nie dah jadi norm in campus life . betul tak ? senior terpikat gan junior . budak popuan nak berkenalan gan abe abe senior . HAHA . semua orang will have that experience i think . so , ape yang peliknye ? tapi korang rase bende nie sume boleh distrupt dorang punye study or tak ?


as long korang still tak lupe nak study , tak lupe nak g class , tak lupe nak siapkan esaimen , tak lupe nak g KO , aku rase go on jelahh . every people has their own perception on this thing. depends on youself to take it as positive or negative . as budak university , kau pon boleh pikirkan bende baik dan buruk ., yang paling penting jgn jatuhkan maruah anda dan pikir jugak lahh weh name university kauu tuhh . tetibe jep jadik buruk kang !
_ hanye pesanan semate mate , tidak bersangkut paut dengan orang lain _




W A S S A L A M

2 comments: